perjantai 15. lokakuuta 2010

Team Lifebinder, ensimmäinen osa






Kastanja
Draenei Paladin










Tiedot (15/10/2010)
Serveri: Aerie Peak EU (Alliance)
Armory


Protection/Retribution (tank)



Kastanja on harvasanainen ja mietteliäs taustalla lipuva taktikoija. Azerothissa Kastanja nauttii eniten luonnossa vaeltelusta, kauppias Triasin juustoista ja nappikokoelmansa kartuttamisesta.

Kastanja on ensimmäinen hahmoni, jolla ryhdyin todella pelaamaan WoWia. Olin ehkä kuukauden levutellut mageani, ja homma tuntui kovin nihkeältä. Pääsin tason 18 tuntumaan, ja mokoma Stonetalon Mountains tappoi innostukseni - kuolin niille vihreille möröhämähäkeille kerta toisensa jälkeen. Toisaalta, otetaan huomioon että tämä neiti ryki puoliksi harmaassa, hajonneessa gearissa ja ilman ainuttakaan talent-pistettä.

En kuitenkaan halunnut antaa vielä periksi. Palloillessani Teldrassilissa äkkäsin ohikulkevan draenei-leidin - ja olin myyty. Minäkin haluan tuollaisen! Käytin säästöni ja pyöräilin koulun jälkeen hakemaan TBCn Euromarketista. Hampaita kiristelevän patch-rupeaman (meillä oli tuohon aikaan uskomattoman hidas nettiyhteys) jälkeen pääsin viimein luomaan uutta hahmoani. Minulla ei ollut mitään hajua, minkä classin edustajan hahmostani tekisin - ja päädyin paladiniin. Happy birthday, Kastanja. Ajattelin vain testaavani draeneilla pelaamista, ja sitten kokeilevani jotain siistimpää classia.

Mahtava uimaretki Stranglethorniin!

Toisin kuitenkin kävi. Paladinilla oli helppo lähteä liikkeelle, pääsin hyökkäystekniikan juoneen todella nopeasti - mutta ennen kaikkea minut vakuuttivat draeneiden (miten se taipuu?) erinomaiset alkuquestit. Tehtävien muodostama yhtenäinen tarina sai arvoisensa lopun viimeisessä hyökkäyksessä Sunhawk-haltioita vastaan. Liikutuin questia palauttaessani syvästi, kun näin NPC-hahmojen muodostaman kunniakujan. Vaikka olin vasta 19-tasoinen, olin jo saanut kokea tehneeni sankariteon pelimaailmassa. Silloin tiesin, että tällä pelillä on enemmänkin annettavaa.

Vaikka en varsinaisesti roolipelaakaan WoWissa, olen kehittänyt useimmille hahmoistani jonkinlaiset taustatarinat. Olen viettänyt niin paljon aikaa kehittäessäni ja puuhastellessani Kastanjan parissa, että hänestä on tullut minulle kuin ystävä. Olemme joissain suhteessa samanlaisia, mutta emme kuitenkaan aivan peilikuvia. Itse olen oikeassa elämässä melko varautunut ja vaikeasti lähestyttävä - mutta kun päädyn oikeaan seuraan, olen äärimmäisen puhelias räpätäti. Saatan joskus päällepäsmäröidä ja hölmöillä oikein urakalla, mitä Kastanja tuskin tekisi. Joka tapauksessa, hän on minulle omalla tavallaan hyvin rakas - hahmo, jona minut tunnetaan WoWin maailmassa.

Lichiä morjastamassa. Ja ukkomokoma vielä kaatui!
alexstrasza

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti